Om bloggaren

Jag heter Cecilia Arneving Juhlin och jag har jobbat med produktledning, Business Intelligence och CRM (Customer Relationship management) i snart 20 år. Jag fascineras konstant av företag som tar fram nya innovativa produkter och tjänster, har smart och rolig marknadsföring samt bra kundservice. Å andra sidan undrar jag tämligen ofta hur andra företag kan vara så grymt okunniga om sina kunders behov och önskningar, ha stelbenta kundfientliga rutiner samt värdelös marknadsföring utan att gå i konkurs?

I den här bloggen tänker jag dela med mig av mina egna och närståendes kunderfarenheter av bra och dåliga interaktioner med företag. Eventuellt kommer jag även att dela med mig med lite tips och idéer kring vad jag tycker företag som inte presterar på topp mot sina kunder borde göra för att förbättra sig.

De senaste fyra åren har jag konsultat genom mitt eget företag Moderamen Consulting AB och jag håller även seminarier inom ämnet ”Kundorienterat företagande” antingen generellt eller specialsytt för ett företag. Om ni vill komma i kontakt med mig kan ni maila på cecilia@moderamen.se.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

w

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.