Grundkurs i Kundorienterat företagande!

Jag brinner för att hjälpa företag att bli mer ”kundvänliga”! Ni som följer den här bloggen har redan förstått det, och nu har jag bestämt mig för att hålla en pragmatiskt grundkurs i Kundorienterat företagande  baserad på en mix av akademiska modeller och egna erfarenheter. Fokus ligger på att belysa skillnader mellan kundorienterat- och produktorienterat företagande (vilket traditionellt är det vanliga sättet att driva affärer i de flesta företag i Sverige), samt ge er verktyg att ta med hem till era egna organisationer om ni anser att det behövs lite mer kundfokus där.

Jag hoppas att ni antingen vill gå kursen själva eller tipsa någon kollega eller vän om den. Om ni som följare av den här bloggen (eller någon ni tipsat) anmäler er innan den 1:a februari får ni 995 SEK rabatt  genom att uppge kod ”EB-blogg” i er anmälan!

Kursen går av stapeln den 25-27 april på Bomans Hotell och Konferens i Trosa vilket även borgar för trevlig miljö och god mat!

Allt ni behöver veta hittar ni i det här kursprogrammet och anmäla er kan ni göra i formuläret nedan. Anmälan är bindande, men kan överlåtas. Välkomna!

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: